Zwroty
Polityka Zwrotów
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie! Chcemy, abyś był w pełni zadowolony z zakupionych produktów. Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić towar, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat naszej polityki zwrotów.
1. Prawo do Zwrotu
Masz prawo do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem jest, aby produkt był w stanie nienaruszonym oraz w oryginalnym opakowaniu.
2. Proces Zwrotu
Aby zwrócić produkt, wykonaj następujące kroki:
- Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta na adres e-mail sklep@galeryjka24.pl lub telefonicznie pod numerem +48 729 911 081, aby zgłosić zamiar zwrotu.
- Otrzymasz instrukcje dotyczące dalszego postępowania oraz formularz zwrotu, który należy dołączyć do przesyłki.
- Spakuj produkt w oryginalne opakowanie i dołącz formularz zwrotu.
- Wyślij paczkę na nasz adres zwrotny: Galeryjka24 ul. Mrozowska 28, 03-595 Warszawa z dopiskiem ZWROT.
3. Koszty Zwrotu
Koszt zwrotu ponosi klient, chyba że produkt był wadliwy lub niezgodny z zamówieniem. W takim przypadku, zwrócimy koszty wysyłki, gdy zwrot do nas dotrze.
UWAGA: nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!
4. Zwrot Środków
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni roboczych. Środki zostaną przekazane na to samo konto, z którego dokonano zakupu.
5. Wyjątki
Nie przyjmujemy zwrotów produktów:
6. Kontakt
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail sklep@galeryjka24.pl lub telefonicznie pod numerem +48 729 911 081.
Dziękujemy za zakupy i zaufanie!